چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
اسامی جدید مجروحان بستری پاکستانی

حوزه/ براساس اعلام پزشکی قانونی استان یزد اسامی تعدادی از جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی تا این ساعت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، در پی حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی اربعین در حال عبور از استان یزد که منجر به جان باختن ۲۸زائر پاکستانی و زخمی شدن تعداد زیادی شد، بیمه ایران آمادگی پرداخت دیه متوفیان و مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی را اعلام کرد.

مسئول بیمه ایران گفته است: بیمه ایران در استان یزد آمادگی دارد تا در اسرع وقت پرونده‌های مصدومان و فوت شدگان حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی را تشکیل دهد وخسارات دیه را پرداخت کند.

مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین استانداری یزد از مصدومین حادثه اتوبوس زائران پاکستانی در بیمارستان شهید بهشتی تفت عیادت کردند.

بر اساس آخرین گزارش مرکز اورژانس استان یزد تعداد مصدومین مرخص شده به هفت نفر رسید که هفتمین نفر از مصدومین حادثه اتوبوس زائران پاکستانی مرخص شد.

احراز هویت ۱۷ نفر از کشته شدگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی

بنا بر اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی استان یزد، پس از اطلاع از بروز حادثه اتوبوس حامل زائران پاکستانی، دکتر فریبرز آیتی مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد در معیت تیم مدیریت بحران این اداره کل ضمن حضور در صحنه حادثه و بررسی و اطلاع از جوانب موضوع با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران و هلال احمر، نسبت به ساماندهی و اعزام قربانیان حادثه به تالار تشریح مرکز استان برای بررسی و تعیین علت فوت و نیز احراز هویت آنها اقدام نمودند.

باتوجه به تعداد بالای اجساد کار احراز هویت و تعیین علت فوت درگذشتگان حادثه از ساعت چهاربامداد چهارشنبه آغاز و همچنان ادامه دارد که با تلاش پنج تیم پزشکی قانونی، تا این لحظه از مجموع ۲۸ قربانی حادثه، هویت ۱۷ نفر از متوفیان به شرح زیر اعلام شد و بررسی صدمات و علت فوت تمامی درگذشتگان این حادثه تعیین شده است.

لازم به ذکر است از ۲۸ نفر متوفیان این حادثه ۱۱ نفر زن و ۱۷ نفر مرد می‌باشند.

اسامی متوفیان شناسایی شده:

۱- جاوید وفاعباس

۲- علی کاشیف

۳- سومروحبیب الله

۴- شاه سیرت عباس

۵- اخترنسیم

۶- سلمان مصطفی

۷- پروین روخسان

۸- خسونورمحمد

۹- احمد آفاق

۱۰- علی رستم

۱۱- عمران علی کلهورو

۱۲- جمشیداقبال

۱۳- ظهیر عباس

۱۴- خالده رجب علی

۱۵- شاهده شیر محمد

۱۶- اعجاز علی منگنهار

۱۷- مقدس سید محمد

اولین لحظات ثبت شده از حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha